Návštěvní řád(řád webu)-důležité!

01.02.2011 17:37

 

Tento článek má být něčím jako návštěvní řád. Byl bych moc rád kdybyste se tímto řádem řídili, nakázat Vám to samozřejmě nemohu, neb na Vás nemám žádnou "páku". No nic, ted již k samotnému řádu... Jinak rád bych ještě dodal, že řád se bude různě upravovat a jistě také zvětšovat, neboť práva a zákony se vyvíjejí!...

 

1) Přispívání do diskuzí - Byl bych moc rád kdybyste do diskuzí přispívali slušně, nevulgárně a hlavně k věci. Zeptat se můžete prakticky na vše, ale at se to prosím týká webu. Prosím přečtěte si tento článek - Výzva ke slušnosti!

2) Kopírování, sdílení textu či různého obsahu webu - Toto mi příjde dosti důležité, avšak málo kdo se tímto řídí...Nemám vůbec problém s tím jestli chcete nekde jakýkolí obsah webu někde sdílet, ať pomocí různých sociálních sítí či nejakým odkazem třeba na Vašich stránkách. Avšak sdílení se dosti liší od kopírování či vyjmutí textu! Prosím nekopírujte a následně nepublikujte můj text třeba na Vašem webu, myslím, že to není rozumné, hlavně pak u různých článků. Jedině, že byste chtěli někde ukázat nejakou mozkovou poruchu na mém textu...opravdu si myslím, že by Vám to spíše uškodilo. Co se týče třeba nejakých článků k armádě, tam mi to  nebude vadit, neboť tyto informace nejsou přímo ode mne ale z více zdrojů, ale opět prosím s rozmyslem. Kdyžtak mi napište do diskuze, jsem zde každý den. K těm článkům o armádě, pokud budete publikovat text který je na těchto stránkách, napište kde ste čerpali, stačí odkaz.

Zatím vše..ale určitě něco přibude..

Diskusní téma: Návštěvní řád

Souhlas

Pepa | 18.03.2011

S Vaším "Návštěvním řádem", nelze nic jiného než souhlasit. Zbývá jen - řídit se tím.

Přidat nový příspěvek