Výzva ke slušnosti!

14.02.2011 21:30
jak jistě dobře víte, na tomto webu je sekce k volné dizkuzy. Ovšem zřejmě všichni dobře nevítě co je to slušně diskutovat. V nedávné době, a vlastně se stále tak děje, jsem měl tu čest poznat, co je to spamování diskuze nesmyslnými a přihlouplými dotazy, či nejakými narážkami, u kterých ani nedokáži definovat co znamenají. Jednoduše řečono, nekdo má velkou radost z toho, když nekomu nadává, kritizuje a pošpinuje člověka, či jinak slovně napadá. Čím více se člověk o něco snaží, tím více je zadupán davem, za svou snaživost.
Musím říci , že to co jsem četl v některých diskuzích tak bylo na mě moc, a to mám celkem silný žaludek. Tímto článkem Vám chci říci abyste se zdrželi vulgárností, narážek, či nějakých oplzlích komentů. Dále bych Vám chtěl říci, že pokud někdo okomentuje, či vloží nejaký příspěvek, já to nezjistím jinou cestou, než-li cestou "koukací" přímo do diskuze, žádná "doručenka" jako je li tomu například u mabilních telefonů, mi prostě nepříde. Pokud by teda vadilo, že v diskuzy jsou népříliš vhodné příspěvky, tak se Vám za to omlouvám, snažím se diskuzy udržovat, avšak zjistil jsem, že to není vůbec jednoduché.
Prosím Vás tedy jen a jen o jedno, zdržte se vulgarit či nechodných úchylných příspěvků. Buďte prosím slušní a ohleduplní. Diskuzy nechávám volnou hlavně pro Vás, abyste se mohli popřípadě k něčemu vyjádřit, avšak slušně vyjádřit. Příspěvky, které nebyly zrovna vhodné, či nebyly k tématu webu, jsem smazal, nebot zbytečně zahlcovaly sekci Dotazy (a že jich bylo dosti).
Takže naposled Vás prosím abyste přispívali a diskutovali slušně...
Děkuji...
S pozdravem
                       administrátor webu
                                                        Filip Novák.